Vi har gått i samma ring men vi fattar ingenting?

Orkar inte dra igenom hela kvällen här på bloggen, men den blev väldigt lyckad även om den hade sina upp- och nergångar. Så jäkla kul att typ halva 9z avgångsår 07 var samlade och kunde ha kul tillsammans när vi gick i samma klass i fyra år (förutom Gustaf som dissade kunskap) och knappt sa ett ord till varandra.

Snart igen hoppas jag!

Nu har jag tagit ett ansvarsfullt och moget beslut, att hoppa över MusikDirekt och plugga till de två prov vi har imorgon. FANFANFAN jag ville se MusikDirekt, men mina betyg känns väldigt viktiga nu.

Har sjuka begär efter läppsyl (det heter faktiskt lypsyl) just nu och det hade jag igår också. Hm undrar varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0