Under my control

Jag förstår mig inte riktigt på min kropp. Jag gick och la mig halv tio igår, när klockan ringde 7 så var det omöjligt att ens öppna ögonen för jag var så trött. Fick famla i mörkret (fast det är iofs ljust vid 7..) efter mobilen och ställa om alarmet till 7.30, fråga mig inte hur jag lyckades med stängda ögon. Var nästan lika trött vid 7.30, men jag lyckades ta mig upp på något jävla vänster ändå. Ju mer jag sover desto tröttare verkar jag bli, men sover jag mindre så är jag trött ändå.

Hade två prov idag, båda gick allmänt dåligt men idrottsprovet gick fan ASDÅLIGT, jag kunde inte ett skit och jag svamlade som en gris så idrottsläraren lär tro att jag är den mest blåsta personen i detta universum. Det är väl något jag får ta - kanske fick ut nått bra mitt i allt svammel. Något jag inte kan förstå är varför man ska ha prov i idrott. Idrott är liksom idrott, chansen för tjockisar att få någon träning liksom. Inte ska man behöva veta vafan kapillärer har för någon funktion!?

Skitsamma. Snart repa och det är bara wonderful. Var två veckor sist och det känns som en evighet och jag nästan grinar av saknad. Det är fan bland det roligaste som finns tror jag.

Kommentarer
Postat av: G

Nå, hur gick det med cdn:n? Vad blev det för låtar?

2008-03-10 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0