Tracksuit och sånt

image318

Kvällen igår blev riktigt trevlig måste jag säga. Gick iväg till Joar vid halv sju, och sju började konserten för välgörenhet och vi fick såklart plats på raden näst längst fram, raden längst fram var tydligen reserverad men det satt aldrig någon där, förutom en fotograf lite då och då som fotade konsertbilder med blixt </3 fail fail. Okej jag ska inte säga något egentligen eftersom bilden här över har jag fotat med blixt - men han fotografen hade en stor fet systemare som man kan ställa in bländare, slutartid och verkligen allt såntdär och få skitsnygga bilder utan blixt - och så utnyttjar han det inte?
Haha, tydligen så var det någon som sa att jag gnällde mycket? Men fan, varenda fotokunnig människa vet att man inte fotar konsertbilder med blixt!

Tracksuit är det på bilden också och dom levererad lite sweet music, likaså Päronfreden som dock tillfälligt hette "Mjukglass med strössel" eftersom Alfred, trummisen, var sjuk och det fick hoppa in en annan trummis sålänge.

Bra konsert rakt igenom också, sen efter så var vi en liten svärm som inte riktigt visste vad vi skulle göra.. så vi drev runt lite i denna döda stad, och tillsist hamnade vi hos Malisa, trevligt trevligt. Kom hem runt ett och då var jag så trött att jag bara somnade direkt när jag kom innanför dörren i princip.

Har iallafall fått tag på Ulrika och packat lite, bra för att vara innan 13.00 tycker jag! Nu är det bara lite plugg, städning och såklart packa klart som gäller. Sweet! Vid 3 inatt/imorgon så åker vi hemifrån och typ vid 7 går planet. Undebart! Mellan 16-18 plusgrader är det där nere. SWWWEEEET! Känns som det var en evighet sedan jag var utomlands, beror nog på att det inte blev någon utlandsresa förra året ö.h.t. Så det känns skönt att komma iväg lite nu!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

cool bild!

2008-03-01 @ 15:52:50
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0