Svammel

Idag är det underbart väder, om än lite kallt. Passade ju ganska bra att åka hem igår eftersom vädret i Rom började gå mot regn osv, och så kommer man hem och så är det strålande solsken! Goodiegoodie.

Nu sitter jag här och har precis lagt över ett avsnitt av Lost på mitt usb-minne, det avsnittet jag missade när jag var i Italien.. Längtar bara tills i eftermiddag då jag äntligen kan titta på det, haha. Aj lav Lost. Egentligen har jag inte tid att kolla på Lost men det tänker jag göra ändå!

Helgen lär ju bli trevlig iallafall, först imorgon så blir det Uppsala och jag ska handla skitmycket saker. Egentligen säger man väl shoppa men det låter så... fult, så jag säger hellre handla. Jag ska iallafall handla smink, jeans och skor! Grejen är att jag bara har euro.. får se hur jag löser det!

Nä nu borde jag kanske börja ta mig härifrån, skulle inte vara så fint att komma försent till första lektionen, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0