Jesus walking on the water

Nu börjar klockan närma sig 18, och jag är hyffast klar med nästan allting. Städningen är klar, packningen är nästan klar (måste slänga ner lite mer av varje), jag har i princip läst klart idrottshäftet. Nu ska jag bara skriva lite frågor och sånt till intervjun jag ska göra när jag kommer hem, och så är jag klar.

Euro har jag i överflöd nästan, ska försöka hitta skor och jeans där nere på nån lågpriskedja eller något. Inget snobbigt direkt, även fast det är Rom liksom! Nä, sånt är inte riktigt min grej.

Nu sitter jag och lyssnar på Violent Femmes, det var evigheter sedan känns det som. Lite kul och lite nostalgiskt, och bra såklart. Är lite orolig huruvida jag ska klara mig utan mina skivor i nästan fem dagar, men det får väl gå på något sätt!

Få se nu, vad har jag kvar att göra?

- Packa klart
- Läsa idrottshäftet så att allting fastnar i min hjärna
- Skriva minst 10 frågor till intervjun!

Alltså det är verkligen inte mycket! Ska jag vara ärlig skulle jag hinna klart det på mindre än en timme (det är väl typ att hitta på frågor som tar längst tid) men såklart kommer jag att sprida ut allting så det tar resten av dagen. Sån är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0