It scares the hell out of me

image320Just nu sitter jag här i pyjamasbyxor, en gammal grå långärmad tröja från JC jag hittade i garderoben som är ca 3 år gammal, med gammalt smink från imorse och en slarvig tofs. Ändå så ser jag oändligt mycket snyggare ut när jag tittar mig i spegeln som finns här bredvid mig nu, än på alla bilder jag posar till tusen. Jag lyckas alltid göra något med munnen som gör att jag ser ut lite som en apa med jättesmå läppar. Liksom plutar med dem men lyckas ändå dra ihop dom till ett streck.

Därav redigeringen som ser ut som ett praktexemplar för någon som är lite sådär hej-jag-kan-inte-använda-photoshop.

Lite visning av min jacka som jag köpte i Rom iallafall.

Helgen blir skitbra! Imorgon blir det Uppsala med så mycket folk att jag nästan blir lite nervös och jag ska bränna 900 kronor. Jeans, smink och skor är viktigt känns det som. Ja, inte lika viktigt som mat på bordet men för den ytliga delen av mig. Måste dock ge lite pengar till Elin också, men det är bara någon hundring. Jag är rätt bra på att hitta billiga kläder så det ska nog inte bli någon omöjlighet. Har ju massa pengar på kontot också, men dom ska jag ju egentligen spara till gitarren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0