Full-up

Jag hinner knappt vara hemma några timmar förrän hela helgen är fullbokad. Hehe. Det är inte lätt att vara populär. Lördagen är iallafall fullsmockad och ja, det är faktiskt söndagen också. Och jag som hade tänkt göra intervjun i helgen, men jag får skjuta upp den lite till och göra den i veckan istället. (Har två prov på måndag som jag i princip inte har någon aning om vad de handlar om - underbart det också!)

Italien var iallafall helt otroligt och jag har sett så mycket att jag skulle behöva en vecka för att smälta alla nya intryck. Italiensk chokladglass kan vara guds gåva till mänskligheten.

image319

Exotiskt med palmer vid spanska trappan. Finns mer bilder i min BDB för er som är intresserade.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0