Are you dead yet?

Gick och la mig runt 22, läste i kanske en halvtimme och försökte sova i en halvtimme men insåg ganska snabbt att det inte skulle funka. Ibland önskar jag verkligen att jag vore en sån person som kan somna närsomhelst, varsomhelst. Men jag kan verkligen inte somna tidigt, om jag sovit länge på morgonen. Och eftersom jag sov till nästan 11 imorse, så kommer jag inte somna förrän tidigast vid ett. Så det blir väl att jag försöker sova lite då, och sedan upp vid två igen. Kommer bara kännas som om jag är tröttare, men jag vet att det är bättre att sova den där timmen än att inte göra det. Sen får jag sova i bilen och på planet. Om det går. Bara jag är tillräckligt trött är det nog inga problem.

Hm, vad ska jag sysselsätta mig med i cirka en timme nudå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0