Your golden lies feed my role in this forgotten space race

Varför är helgen bara två dagar?
Två dagar är INGENTING. Två sovmornar är allt man får, (och nu startade världens deppigaste musik som pricken över i:et btw) och man hinner knappt med nånting. Jag måste plugga in 50 ord i engelskan, inte så jobbigt men ja, det måste jag göra iallafall. Och jag måste skriva min uppsats. Vi måste fan repa, det blir för sällan nu tycker jag! Och så känner jag ett inre tvång att åka ut till stallet, det var typ en månad sen sist och jag har inte hört av mig eller något. Dålig stil av mig, men jag har verkligen inte haft det i tankarna! Får snacka med Lene om både stallet och repan...
DESSUTOM så ska jag försöka åka runt lite och kolla lite gitarrer eftersom jag har råd att köpa någon för 4-5000 imorgon. Yes, perfect. Jag har hittat en snygging till:
image290
Jag älskar designen på kroppen, men alltså, hålet i huvudet har jag svårt för. Haha. Lite charmigt är det väl också. Hursomhelst är ju det viktigaste hur gitarren känns i handen också.

För att strukturera upp det lite:

Fredag,eftermiddag (slutar 11.30,typ) - STÄDA, plugga (kul fredagskväll)
Lördag - Repa, kolla gitarr? plugga
Söndag - Stallet, plugga

DET BORDE KUNNA FUNKA! Blörgh. Nu måste jag sätta på lite glad musik. Jag är så trött, det är verkligen skillnad för mig att gå upp 7 istället för 7.30.
Måste duscha och tvätta håret nu.. Borde egentligen strunta i det för mitt hår blir skitigt efter en dag nuförtiden men jag orkar inteeee gå runt i flåttigt flåtthår. DÄRFÖR blir det nu lite glad musik, och sedan dusch.

PS: Jag har faktiskt varit duktig idag, promenerat, gjort svenskan, kollat lite på engelskaorden och skrivit ungefär 3 rader på uppsatsen.. Hm. Men uppsatsen ska inte vara inlämnad förrän den 29:e, och vi har inte prov på engelskaorden förrän på måndag. Svenskan däremot ska vara klar tills imorgon.


Det här inlägget är ju faktiskt helt otroligt sorgligt osammanhängande. Ha överseende, jag känner mig stressad och varm. (Tjocktröja är ingen hit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0