what do you do when everything's wrong?

det är inte mycket som gått rätt idag.
glömde nycklarna hemma på morgonen, gick iväg till sklan och på mattelektionen märkte jag att packat ner samhällsboken istället för matteboken, smidigt. samhällsboken var verkligen till jättestor nytta på mattelektionen..
påväg hem från skolan tappade jag anteckningarna jag skrivit ner på ljudmedialektionen, i en vattenpöl. tur att jag kommer ihåg det mesta! ska skriva ca 2 A4 om upphovsrätt, kan ju inte bli alltför krångligt.
kom hem, hade inga nycklar med mig och mamma var ute och gick så jag fick vänta tills hon kom hem och kunde låsa upp, hell yeah. där gick tiden då jag planerat in lite musik-på-hög-volym-lyssning, fanken också!

men det var svårt att vara bitter när man stod där och småfrös utanför dörren, för vädret var trots allt väldigt vårigt och det var trevligt. och så är det ju fredag, vilket betyder helg! ska träffa amanda ikväll, för att spela lite, trevligt!
mamma hade varit och handlat tidigare idag också, så det finns massor av gott hemma. god fil, flingor, massa frukt, god skinka och sånt. mm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0