Tourette's

Godkväll, folk. Just nu är jag väldigt illamående eftersom jag har smällt i mig en fet cupcake (bild). Men bortsett från det så mår jag faktiskt väldigt bra, jag hittade en gammal skiva med klassika godingar (hahaha) och det smeker ju själen. Francisco Tarrega's Recuerdos de la Alhambra är alldeles, alldeles underbar (citerar Askungen lite hoppas det inte strider mot upphovsrättslagen).

Och med det kom jag även på att jag har inte skrivit klart den där friccckiiing uppsatsen om upphovsrättslag än. Ska vara inlämnad om en vecka så det är väl inte så brådis än, men hey, det är skönt att vara klar i tid med saker och ting.

Nu ska jag nog gå och må lite illa i någon timme eller så, tills cupcake-illamåendet lagt sig. Sen blir det nog till att kolla lite Sex & the city och så får vi se om jag kommer igång med den där uppsatsen..kanske..kanske.

Imorgon ska jag till tandläkaren - jag vill inteeeeeeee. Jag får knappt sluta tidigare, typ fem minuter eller så. Dom kunde väl åtminstone satt tiden vid typ två så slapp man nån lektion iallafall. Snåla jävla tandläkare.

Nej, gå och må illa var det. Cheers!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: hehe jag kollar inte heller, råkade slå på en repris i eftermiddags. Gruppen heten Phantom Planet :P Typisk theme music, vet inte om det är din stil ;)

2008-01-23 @ 21:06:17
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: G

Tror inte jag varit hos tandläkaren på... fem år? Kan det stämma? Nåja, jag har iaf inte haft några hål så är väl därför jag inte gått. För övrigt var det bra(?) idag att råka hamna på din blogg igen eftersom din vän Josefines inlägg om bibliotek påminde mig om att jag måste köpa Hunter S Thompsons bok Rum Diary imorgon. Cheers.

2008-01-24 @ 00:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0