They make me scream your screams

Jag har läst igenom mina gamla blogginlägg från februari 2007;

2007-feb-28


"Idag var ingen bra dag alltså och jag var så jävla förbannad på verkligen allt och alla. Jag slet CD-spelare och sladdar från mina kära syslöjd-rums-kamrater skrek åt Per och kastade min väska på golvet så min mp3 som låg i sprack. Fast det gör ingenting för den är så jävla dålig ändå, skitsak."


Jävlar, vilka aggressions-problem jag hade på den tiden! Har aldrig tänkt på det förut - men kanske är det så att jag börjat spela gitarr som fått mig att blivit lite lugnare? Seriöst, sen jag började slå på gitarren varje kväll så har jag faktiskt varit väldigt lugn och sansad på dagarna. Vad glad jag blir. Musik är bra, jag älskar musik och jag vill kunna spela alla instrument i världen.


Kommentarer
Postat av: A

det finaste instrumentet är piano!

2008-02-01 @ 10:59:32
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0