Someone's screaming like their world might explode

Jag vill till repan och köra igenom "New Born" och skrika med högt i falsetto-tonerna. WOAH WOAH WOOOAAAAAAAAARGH! Om man ändå hade Bellamy's röst.

Hursomhelst så är jag ganska sugen på att klippa mig och färga håret nu, efter att ha sett en bild på en brud i nån tidning som hade asball frisyr. (Varför blir jag bara inspirerad av knarkare?!) Hursomhelst blir det nog till att jag klipper mig själv denna gång och färgar det själv också. Har inte råd med mer, haha. Skulle iofs behöva tunna ut mitt tjocka hår lite professionellt, men skitsamma. Får klippa ur mitt hår på ett oprofessionellt sätt istället!

Någonting som är väldigt oprofessionellt idag är iallafall jag. Jag har suttit hemma och läst tidningar i min soffa hela dagen när det är flera plusgrader och strålande solsken. DET ÄR SKANDAL! Kan ju tilläggas att jag känner mig riktigt jävla sjuk också (alltså sjuk som i förkyld inte sjuk i huvet) så jag får väl skylla på det sålänge.

Fick en ton-generator till gitarren igår också, eller jag fick den för någon månad men då trodde jag att jag bara fick låna den. Faktum var att jag FICK den, och det är jag evigt tacksam till. Nu är det bara nya gitarren som fattas, sen är allt perfa.

Okej, saker att fixa nästa helg:

- Gitarr +  en till sladd + gitarrställ
- Blondering (obs inte för hela håret)

Det kommer bli DYRT. Som tur är får jag pengar en gång till innan Italien..

Kommer gå åt ~300 i Stockholm den nionde februari också, om inte mer.. fan, varför är jag inte rik som en åsna!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0