snowboard

idag har jag, för första gången i mitt liv, åkt snowboard! det gick väl som det gick men jag tippade faktiskt bara en gång. hade ju stadigt stöd ändå så.
lite underligt är det allt, att jag inte prövat på snowboard tidigare. men ingen i min familj är intresserad av varken skidor eller snowboard. den enda gången mamma och josefine och jag skulle åka till skattmansö och åka skidor, blev jag sjuk och låg hemma och spydde eller nåt. så det har helt enkelt inte blivit någon snowboard för min del.
nu var det ju inte direkt värsta backarna vi åkte i dock, skolparkens backar där det var typ is, men ändå! jag har iallafall åkt!
vi kom även på att om man satte sig på snowboarden så funkade den alldeles utmärkt som pulka, därför blev det några tre-manna åk på snowboarden också, och så åkte vi blades, och amanda körde lite på alla möjliga kvarlämnade grejer, halva pulkor och sopsäckar och sånt!
sen gick vi runt på stan med tusen väskor och snowboard och hela köret, skulle köpa lunch och kolla busstider och lämna in lenes skrillor på slipning. efter det var det dags för repa, det gick väl som det gick. och sen skjuts hem igen, väl hemma blev det en dusch och nu sitter jag här. har förjävligt ont i magen och vet inte vad det beror på, jobbigt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0