Lång blogg

Just nu känns det som jag har en hel del att göra eller iallafall saker att planera ihop (kör inte på hippie-stilen och flyter - jag är snarare präktiga planeraren isåfall)

- Imorgon: Skolan, sen hem igen. Kom på för ungefär tre minuter sen att här skulle jag ju hunnit ut till stallet och rida, men det är lite sent att ringa och bestämma det nu. Kanske kan försöka ringa imorgon när jag kommer hem. Sen på kvällen blir det iallafall ut till Ida och träffa lite folk där och äta mat och sånt. Åker hem vid 01.00 (ja, jag har tillochmed bestämt det, haha)
- Lördag: Kolla gitarr för hela slanten. Hoppas på att hitta någon! Ska kolla i Enköping och Uppsala.. kanske inte direkt världens bästa utbud men man tager vad man haver.
- Söndag: Spela in mig på nya gitarren om jag köper den. Ska ju faktiskt repa så det passar bra. Sen kanske jag åker ut till stallet också, måste höra lite med lite personer först!

Och ikväll måste måste måste jag välja individuella valen för det är absolut sista chansen nu. Klockan 00.00 ikväll stängs hemsidan och då är det försent.. sitter här och beslut-ångestar mig över en kopp té, har faktiskt ingen aning om vad jag ska välja. Det visar sig helt enkelt.

Var hem till Malisa på eftermiddagen och vi spelade keyboard i typ 3 timmar. Jag vill också ha en keyboard! Måste skaffa måste skaffa. Måste skaffa pengar först och främst, haha.

Nej nu ska jag verkligen försöka bestämma mig.
Imorgon är det fredag - väldigt skönt men inte så överdrivet skön skoldag. Har iofs bara tre lektioner men det är inget ovanligt. Matte, ligger efter som ett as eftersom jag varit sjuk också så jag får väl jobba så mycket det går. Svenskan ska vi sitta i ett klassrum och skriva referat, not so pleasant. Ljudmedian måste jag göra klart mina jinglar fort som fan - är nog bäst om jag kommer på vad radiostations-jingeln ska handla om redan nu.

Hm.. det är väl försent att ringa någon vid halv tio? Hon har säkert småbarn och sånt, jag vet ingenting om henne. Fan också! Får somsagt försöka ringa efter skolan imorgon, hoppas att hon slutat jobba och inte hunnit ut till stallet än då.
Måste bestämma vilka dagar jag ska ut och rida, så jag har det bestämt. Funderar på torsdagar och söndagar, eller kanske fredagar och söndagar.
Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0