It's a long day

Jag är nog helt slut, tror jag. Gick upp vid sju imorse, men hade bara hela den där känslan av olust i mig. Som när det kryper i skinnet och så. Trots allt så cyklade jag iväg till skolan och där irriterade jag mig på det där jävla gänget med koola killar som bestämmer träff varje morgon precis i slutet av en backe där svängen är hur jävla snäv som helst och man måste verkligen koncentrera sig till tusen för att inte köra ut i åkern. Suck.

Samhällslektionen, vi gör uppror mot läraren eftersom ingen har bok med sig men vi har inget skåp att förvara boken i, så den glöms ju kvar uppe på estet. Engelskan gick ju dock bra, jag satte alla orden iallafall, lite stavfel och sånt men man kan ju inte göra allt perfekt. På foto så gjorde vi ingenting, HEHE, men vi ska iallafall få se kursmålen på onsdag och det var ju alltid något.

Bad på idrotten, helt okej typ. Ifall man eliminerar alla tankar på snor, intorkat kiss och bajs och sånt. Fick en bra nyhet tror jag, läraren sa "Jag tycker att ni ska simma 40 längder för att nå upp till den nivån ni ligger på, och det är MVG". Ligger jag på MVG i idrott eller sa hon så bara för att pusha? Det är nog en fråga jag aldrig kommer få svar på.. Eller jo kanske när jag får slutbetyg i Idrott A.

Hursomhelst så ska vi iallafall repa sen vid halv sju, det är ju på tiden och det ska bli trevligt och blah blah. Måste iallafall dra och skriva ut en låttext nu.

Justdet, imorgon så är det estet-show men jag tror jag skiter i den. Sorry alla musik-estetare men jag föredrar sovmorgon till ett istället. :) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0