if you promise not to fade away

jahaja. igårkväll blev jag riktigt orolig att min dator hade gett upp för gott. det är egentligen en ganska lång historia, men för att göra den kort så råkade jag öppna ett program som inte var helt installerat, och det var tydligen inte så bra. det började öppnas hela tiden, för att sedan säga att det inte gick att öppna programmet. och sedan öppnades det igen, och gick igenom samma sak. och detta var alltså konstant.
jag försökte avinstallera, men det gick inte, jag försökte radera filerna programmet bestod av men jag hade inte behörighet, tydligen. tillsist gav  jag upp och tänkte stänga av datorn, klockan var mycket och mitt tålamod var slut. det gick inte att stänga av, så jag fick slita ut batteriet och äntligen kunna sova.

imorse när jag startade datorn så var det iallafall inga problem, och jag kunde lätt avinstallera programmen. mysko.

det var rätt längesen jag lyssnade på black holes and revelations, men nu ligger den iallafall i. det är bra, men inte lika bra som origin of symmetry. inte ens i närheten, men fan, origin of symmetry är enligt mig en av de bästa skivorna som någonsin gjorts, så skulle BHaR vara lika bra som OoS så skulle den ha ganska mycket att leva upp till.

får se vad dagen bjuder på, om jag faktiskt hittar på något, eller om det blir en slappar-dag. skulle hursomhelst behöva plugga lite, både engelska och ljudmedia. men får se somsagt, är tidigt att döma nu! hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0