I want a new game to play

image288Ibland får jag såna impulser, eller snarare längtan efter saker och nu är det så att jag vill ha min naturliga hårfärg och långt hår uppsatt i en slarvig knut, och så vill jag ha blommiga långa shorts, såna som på bilden men helst gröna och så en skön t-shirt eller linne och mina pilotsolglasögon med röda bågar och så ska jag springa runt med bruna ben och ja jag ska vara brun hela jag. Och fräknig.

Men nej, det är ju ganska omöjligt. Jag har ju varken tillräckligt långt hår för att sätta upp det i en knut, och dessutom är de ju faktiskt inte sommar och då kan man ju inte springa runt i sommarshorts. Jag är blek som ett lik och de fräknar som envisas med att vara kvar i mitt ansikte gömmer sig väldigt noggrannt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0