hej och hå

fan. jag vill kapa internet och förstöra alla datorer i hela världen ibland. jag skrev precis ett långt och fint inlägg om hur synd det var om mig och hur mycket mitt liv är problematiskt just nu (typ: jag mår illa för jag har ätit för mycket russin).

iallafall, jag fokuserar på alla dom dåliga grejerna just nu vilket inte alltid är så bra kanske. ska faktiskt bli bättre på att tänka positivt. framåt våren blir väl lagom, på våren är man ju glad ändå hela tiden. lätt att se positivt på saker när det är snöslask?
förvisso är det väl det, om man intalar sig det men det orkar man ju inte alltid göra. hellre att man är negativ, dryg och jävlig under vintern som är både dryg och jävlig, och sedan låter lyckan blomstra ikapp med blommorna på våren ellerhur?

bilder från nyår kan ju pigga upp iallafall. nu ska jag fan inte festa förrän i sommar igen.
image274


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0