Fear and panic in the air

Yngve var väl inte direkt någon drömhäst idag, blev väl lite lugn skritt blandat med bockningar, stegringar och sken men haha. Det berodde ju faktiskt till stor del på att det blåste så jäkla mycket, var ju plast och skit överallt som Yngve trodde skulle hoppa upp och bita ihjäl honom. 
 
Tillsammans mockade jag och Lene sex boxar och en lösdrift och det tog på krafterna kan jag säga! Efter ridturen på galningen så var man redan slut, liksom. Därför är jag totalt jätteslut nu. Hungrig också, ska väl äta så snart som möjligt hade jag tänkt!

Imorgon får vi se vad som händer, måste iallafall plugga i helgen.. lite tråkigt, men jag har tillexempel lagt ner matten nästan helt och hållet och måste komma igen med den, och så är det den där artikeln som jag skriver om i bloggen elva gånger om dagen, men aldrig skriver klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0