But you still want to spoil it

Ganska nyss hemkommen. Slutade vid typ tio men gick inte hem förrän två eftersom det vart lite strul med lärare och sånt som jag inte orkar dra upp här. Vi hade det trevligt i datorsalen ändå, Ida och Malisa har dock lite annorlunda smak på både det ena och det andra än mig. Funkar ju dock ändå, som de flesta vet så har jag inget emot att ha saker för mig själv, he he he.

Gick, eller snarare simmade, hem genom snöslasket. Kunde lika gärna stoppat ner fötterna, med skor och allt i en balja med vatten och skvalpat runt lite - så blöta var mina fötter när jag kom hem. Slet iallafall fort av mig typ alla kläder och fixade fruktsallad och nu sitter jag och återfår sakta men säkert kroppsvärmen och torrheten. Haha.

Kanske blir repa ikväll och det blir ju faktiskt jäkligt skoj isåfall, eftersom jag inte kunde närvara i måndags.

HELVETE! Det exploderar i hela mig av vitaminer av både äppeljuicen och fruktsalladen. Måste springa några varv runt kvarteret nu för att lugna ner mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0