blabla

okej, blir ett jävligt kort inlägg eftersom jag är otroligt irriterad och trött, och ska upp halv tio imorgon och har tusen saker att göra innan jag kan gå och lägga mig, men iallafall.

sprang ute i snön, nu har jag nog lungcancer eller iallafall en hejdundrande förkylning. vettefan om det var värt det, det var nästan inomhusbilderna som blev bäst alltså. men man måste offra sig lite för konsten.

image280                  image281

lyckades välja dom fulaste bilderna och ladda upp här också men JAG ÄR SÅ IRRITERAD och stressad så skitsamma, laddar upp bilderna i min bilddagbok imorgon och ni får väl kolla där om ni är skitintresserade. funkade såklart inte att ladda upp dom idag, älskar tekniken, och nu hinner jag inte.


imorgon ska jag till stallet iallafall, malisas stall denna gång. ny häst igen, trevligt trevligt. åh, jag vill rida! nu! men snart så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0