And it's gonna be our last memory

Dagen, och förmiddagen har varit ganska bra.

Jag drömde så konstigt inatt, eller inte så konstigt, men en dröm var lite underlig. Jag drömde liksom att jag gick och la mig och klockan var frammåt 5-6 på morgonen. Och precis när jag drömde att jag somnade, ringde min klocka och klockan var 10. Blev smått förvirrad förs eftersom
1 jag somnade ju alldeles nyss
2 jag var inte ett dugg trött, jag hade ju bara sovit någon sekund!
Snart gick det såklart upp till mig att det var en dröm.. Jag var dock lite småtrött hela morgonen, men joggingen/långpromenaden gjorde susen så nu är jag pigg igen. Solen tittar fram lite då och då och det är ju jävligt nice.

Om en timme ungefär ska jag till engelskan iallafall, blärgh, men jag måste bli lite seriösare, inte skolka och var oaktiv på lektionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0