2008

ÅÅH FAAAN DET HÄR ÅREYT SKA >BLI SÅ JÄVLABRA!!!

Fick faktiskt skjuts hem, vilket var väldigt lyxigt. Kom hem runt typ halv två, har sminkat av mig, borstat tänderna och druckit tre liter vatten. Nu ska jag sitta här vid datan ett tag, läsa lite och fan..

iallafall, nyår var jättetrevligt. när dom startade singstar hemma hos amanda blev jag lite skeptisk men fick dom tillsist att stänga av det, och så hände annat kul innan vi drog ner mot torget där jag nog "gott-nytt-årade" varenda människa jag någonsin träffat. jag måste säga det - jag är otroligt bra på att känna igen ansikten alltså.

kunde knappast invigt det nya året på bättre sätt alltså. och nu sitter jag här med MUSE i hörlurarna, kan ju KNAPPAST bli bättre. hoppas dom kommer hit i år igen!?!??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0