Woah

Irriterande med folk som klickar in sig på en känd blogg, in på ett inlägg och dess kommentarer och sen går igenom varenda blogg på kommentar-listan och klistrar in en kommentar till varenda person. Med exakt lika meddelande. Okej, det är bra att sprida sin blogg, annars läser ju ingen men då får man väl se till att engagera sig. Jag går aldrig in på någon blogg som kommenterat min om jag vet att den har kommenterat exakt samma sak till 100 pers till.

Nu är iallfall tisdagens skoldag över, inte för att den var så jobbig men. Gick och hämtade kameran sen också, jag är numera ägare till världens minsta kamera!! Ärligt talat så var den verkligen skit-liten! Men lika bra är väl det, hade ju tänkt ha med den i stallet osv. Den är seriöst mindre än min mobil! Fascinerande att dom kan klämma in så många bra egenskaper i ett sånt litet pytte-skal.
Batteriet är på laddning nu så har inte testat fota med den än. Får se hur det blir!

Bokade in en tid för bandspelaren också, i ljudmedian, och kunde göra den nästa fredag som tur är. Annars hade jag bara haft tid imorgon, och eftersom jag inte är klar med frågorna så skulle det bli lite stressigt. Nu kan jag ta det lite halvlugnt (borde fortfarande plugga på idrottsteorin) fram tills jag ska till musikskolan och så.

Bara onsdag, torsdag, fredag kvar i skolan sen ITALIEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0