Valentine's day

Jävla komersiella skit. Typ.

Har iallafall varit i Västerås nu, det var väl..sådär. Kallt och blåsigt, utställningar var inte så jätteintressanta men ja, hellre det än skolan iallafall. Känner mig dock lite hungrig nu eftersom vi inte fick någon ordentligt lunch.

Nu ska jag sitta här och döda lite tid med Malisa, sen dra hem och ÄTA! Och ut på en liten promenad hade jag tänkt..kanske..och unna mig lite alla-hjärtans-dag-godis eller något.. om det inte blåser för mycket. Fick ju iofs geléhjärtan som ligger och väntar på mig hemma, nu vill jag hem! Haha. Ikväll ska jag iallafall träna, det är ju duktigt av mig tycker jag.

Nä, nu ska jag läsa lite bloggar och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0