Useless

Vaknade för några timmar sen, skithärligt väder. Satt ute och läste i nån timme och kom på att jag kanske borde äta nån frukost eller så, och då gjorde jag det.

Mer har jag inte gjort. Kan inte göra så mycket mer, har börjat må illa och få huvudvärk och jag misstänker feber. Får ligga lågt idag (som planerat iofs) och sen om det inte är bättre så får jag köra ignorera-taktiken för jag ska ut till Centio iallafall. Lite feber ska inte hindra det liksom.

Jobbigt med skola sen, men jag har endel saker att göra t.ex; min intervju i ljudmedian, fråga om sommarjobbs-lapp inom kommunen, fixa ledighetsansökan (nästa söndag åker jag till Italien, Rom, och fan det ska bli underbart).

Sammanfattningsvis så har detta lov varit helt jävla värdelöst eftersom jag blev typ dödssjuk i tisdags och sjukdomen har hållt i sig, kommer nog hålla i sig veckan som kommer också. Jag hoppas verkligen att jag slipper vara sjuk i Italien iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0