Ting tang walla walla bing bang

Vi fick skjuts hem från repan idag med Amandas pappa, haha, det är alltid lika kul. Och så handlade vi på coop såklart!

Hursomhelst så satt jag och nynnande lite försiktig (gallskrek i falsksång) på THE WITCH DOCTOR SONG, (and I must admit I love it) och jag trodde jag var typ.. den enda i världen som har hört den, eller jag trodde ett tag att det var en klassiker som varenda jävel kände till men efter att ha introducerat den för endel så kände ju ingen igen den! MEN! Amanda började helt plötsligt sjunga med, och om jag hade kört bilen hade jag nog kört av vägen av ren chock.


I told the witch doctor I was in love with you
I told the witch doctor I was in love with you
And then the witch doctor, he told me what to do
He said that
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bing-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bang-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bing-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bang-bang

I told the witch doctor you didn't love me true
I told the witch doctor you didn't love me nice
And then the witch doctor, he gave me his advice

He said that
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bing-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bang-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bing-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bang-bang

You've been keepin' love from me just like you were a miser
And I'll admit I wasn't very smart
So I went out and found myself a guy who's so much wiser
And he taught me the way to win your heart
My friend the witch doctor, he taught me what to say
My friend the witch doctor, he taught me what to do
I know that you'll be mine when I say this to you

Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bing-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bang-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bing-bang
Ooh-ee-ooh-ah-ah, ting-tang-walla-walla-bang-bang

You've been keepin' love from me just like you were a miser
And I'll admit I wasn't very smart
So I went out and found myself a guy who's so much wiser
And he taught me the way to win your heart
My friend the witch doctor, he taught me what to say
My friend the witch doctor, he taught me what to do
I know that you'll be mine when I say this to you, oh baby


Kommentarer
Postat av: G

Chipmunkarna?

2008-02-12 @ 11:52:19
Postat av: Matilda

Precis

2008-02-12 @ 16:54:02
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0