This ain't a song about that

Just nu är jag irriterad. Folk borde veta bättre, efter alla de här åren så tycker jag det. Det lyser liksom svart på vitt och sticker mig i ögonen.

Idag har jag inte gjort mycket. Ringde och sjöng för Amanda imorse, hon fyller år. Dock verkar hon inte ha haft den roligaste födelsedagen. Typ, vistelser hos veterinären och sånt (hoppas Trisse blir bättre), och så är hon ju sjuk också precis om typ 58% av enköpings befolkning just nu.

Sen klippte jag min syster lite också och vart lite avundsjuk. Vill också ha långt, lockigt hår. Inte samma frisyr och inte samma hårfärg men skulle jag ha långt lockigt hår nu så skulle jag vara allt bra glad! Jag har ju lite lockigt hår men det är långt ifrån långt. Ehe. Tålamod tålamod.

Ikväll ska jag nog duscha och göra mig fredags-fin, även fast jag inte ska göra något speciellt. Känns som om jag skulle behöva fräscha till mig lite efter att ha gått runt och varit feber-svettig i fyra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0