The Cure tonight

Godmorgon folk, igårkväll fick jag något ryck och gick och la mig innan tolv, helt sådär impulsivt en fredagskväll. Var skönt att vakna helt utsövd vid 10 iallafall.. nu sitter jag och är lite smått förvirrad, Elin ligger nog och sover så vi lär ju få ta 16.10-tåget.. lite jobbigt kanske men vi lär ju hinna trots allt. Sen SKJUTS hem. Lyxigt, värre.

Är faktiskt helt open-minded inför The Cure.. alltså, jag är inte deras största fan och jag valde nog att gå på konserten för att jag kunde liksom. Får hoppas att det är värt pengarna iallafall! Hm, efter ikväll har jag ingen konsert att se fram emot, vad ska jag ta mig till då!? Får hoppas att något bra band pallrar sig hit snart..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ser att jag borde skrivit kommentaren här i stället...

Sitter ute på landet någonstans i Sverige och undrar så hur Cure på Hovet var. Sökte på google och hittade dig här. Var du där alltså? Var det bra?Vilka låtar körde dom? Jag vill veta allt. Har för långt dit. Annars kan du tro att jag skulle vara där och hoppa längst fram. Körde dom underbara Charlotte sometimes, Just like heaven? Såååå nyfiken....
Maila mig gärna, annars lägg en kommetar här. Kram

2008-02-09 @ 17:57:56
Postat av: Matilda

Hm..jadu... jag är inte riktigt rätt person att fråga eftersom jag inte är deras största fan, men för att svara ändå; Ja, jag var där, och det var mysigt och bra. Dock hade jag sittplats, vilket var lite smådrygt eftersom deras musik är en sån musik som man helst vill dansa och hoppa runt till. Somsagt var är jag inte deras största fan, så jag vet inte vad alla låtar hette och minns inte alla (de körde väldigt många) men Boys don't cry och Pictures of you var väl kvällens höjdpunkter ö.h.t. Tror dom körde Just like heaven också.

2008-02-10 @ 01:28:49
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0