Sun is shining

image316

Såhär glad blev Elin pga det fina vädret idag och jag erkänner att jag gjorde några såna där fina skutt jag med! Härlig dag, vi gjorde inte särskilt mycket på första lektionen, och på svenskan skrev vi ihop något skit som gick på typ tio minuter. Sen cyklade jag hem som en dåre (måste pumpa mina cykeldäck, jag cyklar ju fan bara på de där stålgrejerna snart! Har inte pumpat däcken sen jag fick cykeln, juni förre året haha) och så småningom åkte jag ut till stallet och red ut på en mysig tur med Centio. Perfekt avslut på dagen!

Har försökt få tag på Ulrika men inte med framgång. Blir imorgon. Uh, hatar att skjuta upp samtal man ska ringa. Tycker inte att det är så jättekul så jag vill bara ha det gjort liksom!

Nä, nu ska jag väl plugga. (Varför säger jag alltid så!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0