Stop your screaming

Onsdagar brukar alltid vara sköna, och idag har det varit en ja skön onsdag helt enkelt. Var lite produktiv på första lektionen och blev nästan klar med min Powerpoint-presentation. Jag kan ju tala om att jag tycker att Powerpoint är världens tråkigaste och fulaste program.

Fick omdömen på fotolektionen också, är inte alls nöjd men det är ganska förståeligt eftersom jag gjort rätt dåligt ifrån mig den senaste tiden. I engelskan ska jag fanimej sätta ett MVG, får försöka med svenskan också. Och jag vill gärna ha VG i samhäll, men hela klassen är överrens: Läraren är skum. Skum på ett dåligt sätt.

Efter sista lektionen så utnyttjade jag och Ida skrivarna väldigt svårt igen. Haha. Men nu är min vägg så fin att jag skulle kunna sitta och titta på den i tre minuter i sträck och bara dreggla (jag har ADHD och kan inte sitta still längre än 30 sekunder i vanliga fall)

Bestämde mig för att plugga mellan 20-21 men det blev inte riktigt så. Sitter med samhälls-boken uppslagen men fingrarna drog sig hit till tangentbordet istället. Får plugga sista halvtimmen innan resumégrejen till Lost börjar. Egentligen är ju matten absolut viktigast men den skjuter jag upp till imorgon istället, som vanligt. Känns iallafall som jag kan matten, men behöver ju såklart vara hundra procent säker och fan.

Imorgon är det värdelös förmiddag, sedan svenskalektion och dom är bra. Sen till musikskolan, sen mot stan och sen möt ÖB. Får hoppas att linnet finns i enköping - tror dock inte det. Nej, plugga var det. Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0