Shake, svärmor, shake!

Sitter fortfarande i soffan, i samma kläder jag sov i och istället för att lyssna på musik så slötittar jag på något svenskt program från typ 70-talet, sjukt dåligt är det iallafall.

Vet iallafall hur dagen kommer se ut lite sådär nu, det blir repa och sen träning ikväll. Det gillar jag! Måste jag nämna att jag älskar lov? Även om denna dag hittills inte varit den roligaste så är det så mycket skönare än att vara i skolan, och sen runt tre-fyra så kommer jag ju igång också.

Jag vill ha långt hår igen. Jag ångrar inte att jag klippte av det, men nu har jag tröttnat. Synd att det tar så lång tid för det att växa ut bara. Måste dock medge att jag är ganska van, jag ändrar mig en gång i månaden ungefär. Men ångrar ingenting, sånt är slöseri med tid. Och ja detta är ordbajseri på hög nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0