Remember when you used to shine?

Det är lite roligt att jag skrev "MAP OF YOUR HEAD" på whiteboard-tavlan i datasalen på estet i fredags, och igår så var allt annat utsuddat, men inte mitt lilla meddelande. Muse-fan bland lärarna?

Iallafall har denna tisdag varit ganska seg, men det är ju inte så ovanligt för att vara tisdag liksom! Var iallafall till idrottshuset och fixade simkort, så nu ska jag simma imorgon i den gigantiska hålan. HAHAHAHAHAHHAHAAA. Simma ska jag göra iallafall, ehm..

Ikväll blir det gitarr, imorgon börjar LOST (YEEES), på torsdag ska vi till Västerås på något studiebesök tjossan, på fredag ska jag till stallet, på lördag kommer det över lite folk till mig, söndag stallet och SEN ÄR DET SPORTLOV! HALLELUJAH.

Ibland har jag såna dagar då allt jag skriver blir skitdåligt, idag är en sån dag. Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0