Ordbajsa

Nu är dagen i princip slut, jag tror tillochmed att vi har lektion just nu, men alla sitter ju här och ingen lärare är här.. hm, skitsamma, han dyker väl upp snart antar jag. Eller så får vi sitta här och slösurfa lite till och leta upp honom om ett tag!

Har lite planer efter skolan, eller egentligen inte men iallafall lite funderingar på vad jag kan tänkas göra. Och vet ni vad jag ska göra imorgon, när vi kommit hem från Västerås? DÅ ska jag jogga! Och det var ett bra tag sen jag gjorde det, faktiskt..

.. och det fick mig att tänka på i sommras när man gick på gågatorna i Stockholm så mötte man ALLTID en tjej i jättetajta träningskläder som joggade bland allt folk. Fyfan, att hon orkade. Visst, om man bor mitt i stan så kanske man inte orkar springa till en skog för att jogga där, men att jogga bland folk som springer omkring och shoppar? Nä det är inget jag själv skulle vilja.

Måste köpa nya sneakers också, men måste ha lite tålamod och vänta tills jag vart i Italien, och köpt en ny gitarr förstås. Men lagom tills jag kommer hem från Italien så är det ju ändå VÅR så då måste jag ju ha lite vårkläder.. fast vårjacka har jag ju redan en relativt ny som jag köpte förra året, HURRA. Då är det ju bara nya skor och lite random andra grejer som fattas, till jag är en fulländad och perfekt människa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ordet ordbajsa är grymt användbart tycker jag :P

2008-02-13 @ 19:51:34
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0