My name is Les Claypool

image313Hela natten igår (japp, nästan hela natten iallafall - kunde omöjligt somna) så låg jag och tänkte på vadfan basisten/sångaren i Primus hette. Var alldeles för lat att gå upp och starta datan och kolla upp det, men det var nästan så att jag var påväg att göra det, för det finns knappt något som är så irriterande som när man har något på tungan och sen aldrig får fram det.

Glömde bort det under natten, men sen i repan när vi hade basist så slog det mig helt plötsligt. Skrek ut i desperation "Någon som vet vad basisten/sångaren i Primus heteeeeeeeeeeeeeeer...?" Hah, trodde jag att jag skulle få svar? Dom visste absolut inte vem basisten/sångaren i Primus var eftersom dom aldrig ens hört talas om Primus!

Nu har jag iallafall äntligen kollat upp det. Les Claypool. Det namnet ska jag aldrig mer glömma.

Kommentarer
Postat av: Viktor

My name is mud

2008-02-25 @ 23:10:31
URL: http://oogieboogieman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0