Made in USA

image300

Snöat har det gjort här i Enköping idag, mycket tillochmed. Har ju dock varit i Uppsala några timmar, provspelade en intressant gitarr men var nog lite tidigt att bestämma sig efter en provspelning, så jag ska till Stockholm på lovet tror jag, och kolla på lite fler alternativ.

Igår var iallafall trevligt, Ida hade fixat jättemysigt och jättegod mat och det var kul att träffa nya människor. Ikväll ska jag äta, om jag får någon mat och ska nog sova tidigt tror jag eftersom jag sovit alldeles för lite de senaste nätterna. Imorgon ska jag till stallet och sen ska vi väl försöka repa lite (börjar bli dags att ordna upp saker..musik direkt om en månad)

Kommentarer
Postat av: maria

Fin bild :)

2008-02-02 @ 19:19:26
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0