Macro Cuts

image314

Ny kameran verkar hel-nice. Har mestat fotat i macro nu eftersom det är roligast när det inte finns så mycket roliga motiv. All heder åt egobilder men det blir lite tråkigt i längden. Macro funkar som ni kanske ser utmärkt! Dock förstör ju komprimeringen bildkvalitén något, men jag kan ju säga att det är finfint iallafall. Med en närgräns på 3cm så blir det helt enkelt fina macrobilder. Fint med lite skärpedjup, även om jag inte ställer in bländaren själv liksom.

Vill ut ut ut och fota. Hoppas på fint väder imorgon, då blir det till att jag fotar hela eftermiddagen.. eller vänta, det blir det nog ändå! Haha. Men fint väder gör ju det hela lite bättre om man säger så.

Gitarrlektionen gick helt okej, men jag har något fel i hjärnan men det skyller jag på dåliga och omusikaliska gener helt enkelt! HA HA HA.
Imorgon blir det skola skola simma simma plugga plugga fota fota sen LOST LOST. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0