It's happening soon

Kan inte sluta tjata om hur skön denna dag varit, man blir verkligen pigg av solen. Har väl bara fnyst åt folk som sagt så förut men det är så sant! Märks på människorna omkring en också, när man kom in i datorsalen imorse och såg Frida skulle fan Tito Beltran blivit överlycklig han också. Hon hade världens största solbrillor, lite halvskön klänning och en kaffekopp i ena handen och en banan i andra. Det gav liksom..good vibes. (Sköna vibbar är så töntigt uttryck på svenska)

Visst, vi hade ju datalektioner all da way idag men vi lyckades ta oss utanför husbyggnaderna rätt mycket, jag och Malisa cyklade mellan estet-idrottshuset-estet-matsalen-estet tillexempel. Och så envisades vi med att sitta ute på framsidan endast iklädda tjocktröjor och skissa. Vi frös arslet av oss, och blev leriga i arslet också för den delen. Men det var så jävla skönt att sitta i solen trots allt.

Sen cyklade jag hem, kunde inte låta bli utan gick ut på en promenad då också, och när jag kom hem så kunde jag inte låta bli att sitta på baksidan och läsa lite. Trots att jag frös ganska mycket och att grannen borrade eller något, iallafall något som gjorde ett ljud som fick mig att vilja go mental.

Min kusin fyller år idag också vilket jag totalt glömt bort, så jag drog dit och åt lite och sa grattis och såntdärnt, sen handlade jag massa frukt (ett måste inför Lost ikväll!) och nu ska jag snart ut och gå en liten kortis igen. SEN kommer jag in, fixar fruktsallad och avnjuter LOST!

Imorgon blir det Västerås med världens bästa klass och jag skojar inte. Har nog aldrig gått i en sån bra klass som denna. PUSS PÅ ER ESTET-MEDIA! (Glad Matilda med vårkänslor - jag skulle fan kunna kyssa Hitler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0