Inside my shell I'll wait and bleed

Jag råkade köra upp en tändsticka i armvecket. Hur fan lyckades jag med det egentligen!? Haha. Kommer bli jobbigt om det blir brännblåsa i armvecket liksom, lite utsatt ställe helt klart.

Har ingen aptit, buhu. Funderar på om det borde vara något jag glömt att göra på lovet, t.ex. plugga men vi har inga uppgifter eller kommande prov så jag antar att det är lugnt.

Juste, när jag och Josefine lagade lite mat eller nåt så lyssnade vi på en gammal bränd skiva från typ 6:an-7:an, så sött. Slipknot, Marilyn Manson, Tatu, Nirvana, Ramones. Och han den där snubben i Westlife som gjorde solokarriär. Jag hade minsann lite blandad musiksmak haha. Men fan, Nirvana och Ramones gjorde mig stolt, att jag hade sån bra musiksmak när jag var sådär liten. Resten kan vi disskutera, dock är ju Slipknot faktiskt helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0