Illusion of illness

Jahaja. Gårdagen blev inte direkt som planerat. Jag låg i soffan från 8.30-23.30 med avbrott för kisspauser. Feber, illamående och en jävla huvudvärk. Febern och huvudvärken sitter kvar idag, men inte illamåendet vilket är så jävla skönt för att må illa är nog det värsta som finns.

Menmen, mår somsagt bättre idag, kan ju tillochmed sitta här framför datorn och skriva. Sitter jag still utan att röra på huvudet så känns faktiskt allt relativt behagligt.

Ringde ju såklart inte det där samtalet igår, får se om jag gör det idag istället.. Får se om huvudvärken går över lite så gör jag nog det. Yes! Hope still remains.

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Jag kan som sagt ingenting om kameror, förutom mobil kameror då så många megapix som möjligt gäller ;) Men du kanske kan hjälpa mig? :D Vanlig kompakt digitalkamera runt 2000. Lagom för amatörer som jag :D

2008-02-20 @ 12:03:28
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0