I'll buy a footballteam

Var med pappa och handlade, passade på att åka förbi banken och ta ut pengar och göra kontoutdrag. Pengarna jag tog ut ska jag betala när jag hämtar ut kameran, och kontoutdrag är ju alltid kul. Blev positivt överraskad eftersom jag hade mer pengar än vad jag trodde, och nu ska jag bannemej planera en riktigt fin budget så jag har råd med gitarr, diverse andra nödvändiga saker och även har lite pengar över till i sommar.

Pengar är.. lycka. Det är det fan, med pengar kan man iallafall köpa roliga upplevelser, man har helt enkelt bättre förutsättningar att bli lycklig om man har pengar. Skulle det inte vara för pengar så skulle jag inte åka till Italien snart, skulle det inte vara för pengar så skulle jag inte ha alla mina skivor som jag älskar att lyssna på.

I love pengar. Puss på er pengar.

En sak som gnager mig just nu är ju dock att jag måste göra den där intervjuen nästa vecka, och jag har ingen aning om vad intervjun ska gå ut på. Får spåna på det resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0