I saw a liquid control, that gives life to a soul

I'm sick of feeling my soul
To people who'll never know
Just how purposeless and empty they've grown
Because the language confuses like computers refuse to understand how I'm feeling today

I'm freezing and losing my way
I don't need another map of your head
I am freezing and losing my way
I don't need another map of your head


Har inte mått så fysiskt bra på senaste tiden, kan ju bero på typ, träning, ridning, skenturer och avkastningar på åkern, och sånt. Känns även som om jag håller på att bli sjuk, vilket jag inte skulle uppskatta så mycket eftersom de här veckorna innan lovet är ganska viktiga, har massa prov och beep-fucking-test på idrotten på måndag också. Får ta det lugnt och hinka té så kanske det blir bättre.

Under de timmarna jag inte haft chansen att skriva av mina tankar i bloggen så kom jag på en sak; Jag saknar lite av min utseéndefixering. Svårt att beskriva egentligen, jag vill inte vara utseéndefixerad men jag vill liksom bry mig lite mer. Nu vaknar jag en kvart innan skolan börjar, och drar på mig lite kläder och springer iväg. Jag måste nog försöka hitta en balans mellan slacker och totalt utseéndefixerad fjortis. Egentligen är det inte så viktigt men det är ju kul att känna sig fin och fräsch ibland.
Något som jag dock inte gör nu, jag är trött och så har jag ont överallt.

Har iallafall varit en OK måndag, samhällslektionen var precis som vanligt: Läraren pratar, man somnar nästan, det blir bråk mellan läraren och Jesper/Micke/Lukas och då vaknar man till lite för att fnissa lite och sen somnar man vidare. Någon frågar "Får vi rast nu?" Läraren svarar "Nej"
Engelskalektionerna är nog de enda lektionerna som är lite produktiva och jag gillar det. Fotolektionen var väl sådär, och idrotten var rolig. Kom faktiskt till final när vi körde rund-badminton, haha. Då vet vi att det inte var jag som sabbade i mitt och Malisas lag. haha! ;)

Sen hem, åt som ett as, och sprang ner till repan. Där nere så repade vi lite och Christoffer spelade lite bas och bas är ju också trevligt. Pratade om musik direkt, får se hur det blir. Blir kanske så att vi lånar in Säcken på bas och så får vi se om vi hittar någon vokalist. Jag har erbjudit mig tusen gånger men dom bara ignorerar, taskigt som fan men jag är väl inte den lättsårade eller nåt..

Nuuu ska jag hinka té!

Kommentarer
Postat av: Malisa

HAHHA DUU. Jag var faktiskt kvar som trea i finalen så kom inte hääär bejbie!

2008-02-04 @ 22:46:34
Postat av: Matilda

Fast du åkte ju ut före mig så :P

2008-02-04 @ 23:00:14
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0