I just can't hide it

Träningen var okej. Inte jättekul, men tillräckligt kul för att jag ska kunna pallra mig dit 1-2 gånger i veckan. Och all träning är ju bra träning. Blev dock inte särskilt svettig ens en gång, men det kanske blir hårdare i framtiden också.

Nu är jag hemma iallafall, har ätit ytterligare några gelehjärtan så nu känns det som om jag kommer förvandlas till en sockerbit eller ett gelehjärta. Urk. Men de är beroendeframkallande på något vis.

Imorgon - fredag. Jobbig dag i skolan, men hoppas på fint väder för sen ska jag ut till stallet. Får se hur lerigt det är, om det går att rida ut eller om det blir ridbanan helt enkelt.

Jag är trött. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0