Frustrating

Det är frusterande. Att vara sjuk. Fem dagars lov! Tre av dom blir det tryggt innasittande. Jag mår ju bättre, men inte bra, imorgon kommer jag med all säkerhet ligga i soffan med. Fyfan! Vad! Tråkigt!

Imorgon ska jag iallafall ringa det där samtalet jag tjatat om, får se hur lovet utvecklar sig sen?

Trodde att det var tisdag fram tills för ett tag sen, då jag skulle kolla vilket datum det var. Blev förvånad när jag fick reda på att det var den 20:e idag; den 20:e skulle ju vara en onsdag! Men så var det ju onsdag också. Alltså, Lost ikväll. Tur att det är onsdag idag och inte igår, igår fanns det inte en chans att jag skulle kunna koncentrera mig på ett TV-program.

Kommentarer
Postat av: Ida

Just nu har jag en Canon Powershot på typ 4 megapixel. Bilderna blir liksom korniga :P Jag vill ha klarare bilder om man säger så

2008-02-20 @ 19:49:51
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0