Flight 29 down

TV:n häruppe stod på och jag kunde inte undgå att titta: Barnkanalen, Flyg 29 saknas. Så pinsamt kopierat av Lost att det är skrattretande. Konceptet är exakt samma - strandsatta på en ö och det kan man ju köpa att det är lite eget. Men annars - de vet inte var de är eftersom piloten försökte styra ut från ett oväder och flög blint i tre timmar, det fins tillochmed samma karaktärer. En "Shannon", en "Jack", en "Kate" och så finns det et litet barn. (Walt)

Alldeles nyss filmade dom en person som satt med luvan dragen över huvudet, i sin egen värld och trummade sig på magen. Hej, "Charlie".

Just nu bråkar "Kate" och "Jack", om dom ska hämta vatten eller ta reda på det som är inne i flygplanskroppen.

Ah, vad jag älskar Lost. Ah, vad jag inte älskar detta fake-Lost. Därför ska jag nu hoppa ner i badet och läsa klart Den skarpa eggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0