Festival

Inte nog med att jag ska stå ut med att bo i Sverige, jag ska stå ut med att bo i hålan Enköping också för den delen. Jag ska flytta till England så fort jag gått ut gymnasiet, så fort jag har råd.

Grejen är att jag vill till Stafford eller Chelmsford redan i augusti i år. NÅN SOM VILL FÖLJA MED? Enda problemet är att jag har inga pengar och sånt, men det är ju bara att prostitutera sig eller något (obs skämt för dom som inte förstod det).


JAG VILL JAG VILL JAG VILL. Alla festivaler i Sverige suger ju, ligger dom inte för långt bort så har dom skitdåliga band istället. V Festival ftw!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Engelska festivaler må ha ruggigt bra startfält men dom får ofta en lite otrevlig stämmning. Britter tar riotnight på mycket mer allvar än vad hultsfredsesökare normalt gör. Brukar alltid fly från brittiska festivalområden sista natten då campingarna allt som oftast brinner då och bränner ingen ner dem blir det riktiga upplopp med dödsoffer å så, jävligt olustigt. britter e fan inte riktigt kloka.

nä taka vet jag lagom pårökta danskar. låter lite skummt för å komma från en rabiat renlevare som jag men rent krasst så blire liksom inge bråk om en kritisk massa har brajjat i stället för supit eller som i england pundat affe, kristaller och syntet. så av onda ting, måste alla idioter nödvändigt vis ta till kemisk glädje så får jag välja vad dom skall sabba sina liv med så rent själviskt är det lugnast för mig i detta sammanhang.

Ja Hultsfred och roskilde ligger lite off men det är ju också lite av grejjen - att åka kollektivt eller med designerad chaffissyskon.

RATM var tookigt bra live när det begav sig. Undrar hur dom får ihop sin skit nuförtiden.

2008-02-12 @ 23:04:33
URL: http://oogieboogieman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jo men det är ju just artisterna jag är ute efter.. om jag mot alla odds någonsin skulle komma iväg på en engelsk festival (vilket inte kommer hända inom de iallafall tre närmaste åren) så skulle jag nog precis som du gör fly sista natten.

Hultan och så är väl lite praktiskare men jag är lite för liten för att tälta och då är det ju inte så praktiskt om man måste åka fram och tillbaka varje dag.. hm, så det blir nog Hamnfestivalen för min del.

2008-02-13 @ 14:08:47
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0