Februari

Och så var det februari då.

Jag är ganska trött idag eftersom jag satt uppe halva natten och försökte ta ut Für Elise på gitarren.. gick väl rätt bra men tillsist var jag för slut för att orka göra någonting, klockan var mycket och jag råkade slå i gitarren i mitt skrivbord så nu blev det ett fint litet hack. Men det gör inte så mycket, den ska ju slitas med hälsan sägs det ju.

Mattelektionen är iallafall över, skönt, det. Nu har vi svenska och jag ska försöka skriva lite på ett referat, tråkigt som fan är det men det gör inte så mycket. Sen är det bara ljudmedia kvar och då måste jag jobba på mina jinglar fort som fasen. Packade iallafall ner en skiva i min väska där det finns en bra instrumental låt, grejen är att jag knappt minns att jag la ner den. Tror jag gjorde det nånstans i det där stadiet mellan vakenhet och sömn. Spännande.

Sen ska jag snöra på mig skridskorna och åka hem (borde tagit med mig skridskor faktiskt) och sen ska jag iväg till banken och sätta in några tusen på mitt konto. Dom ska dock spenderas imorgon, så det är inte särskilt länge jag kommer ha så mycket pengar på kontot.. Menmen, pengar är väl till för att spenderas. Sen blir det till att spara till keyboard!

Nej, nu borde jag faktiskt skriva lite på referatet.. cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0