Fashion against AIDS

Nu är datorn back in track, men AIDS-smittan har flyttats vidare till mitt internet, suck, alltid ska det vara fel på något. Skulle behövt det där linnet Rufus Wainwright designade till Fashion Against AIDS - synd att det är slutsålt bara.

Är överhuvudtaget alldeles för trött eller kanske för lat för att orka skriva något ordentligt. Dagen har varit okej helt enkelt, varken mer eller mindre. Önskar mig dock lite finare väder och lite finare kläder (bara för att det rimmade så fint).

Har mejlat ginza och snackat om releasedatum för H.A.A.R.P, får se vad som händer, får ju inget konkret svar av dom jävlarna..

Ikväll ska jag iallafall till musikskolan, sen ska jag sova INNAN 23.00! Mycket viktigt. Imorgon är det onsdag, jag ska försöka hinna klart med en del skolarbete, skriva ut lite fina bilder och sen på kvällen så ska jag TRÄNA på något sätt eller vis.. kollade bilder från i sommras, jag var ju värsta träningsnarkomanen och ack så vältränad jag var.

Nej, nu blir det mot oändligheten och vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0