Dududu

Jag har överlevt dagen och nu är det bara kvällen kvar, skönt.

Tre lektioner idag som vanligt, det gick bra och sånt, matteprovet gick faktiskt förvånansvärt bra, och på svenskan så pratade vi om nån snubbe och på ljudmedian läste vi i något papper om mikrofoner och pratade om Cure. Typ.

Sen var jag hemma ett tag, och sen var det ut till stallet. Red världens kortaste ridtur eftersom det var så jävla lerigt och omöjligt att ta sig fram. Så jag red i ca tio minuter, och fixade med annat i typ 80 minuter. Haha, sjukt hur allting kan ta sån tiiiid, men att bara hämta honom i hagen tog ju sin tid.. och sen hade han ett sår också som jag var tvungen och tvätta.

På söndag blir det nog att jag rider på "ridbanan".

Nu sitter jag och är väldigt avundsjuk på en person vid namn Confusion @ bilddagboken. HERREGUD! Varför har jag inte kontakter, varför är jag klantig och var dum i huvet ett väldigt lång tag!?!

Hungrig är jag också. suck. Men imorgon är det CUUUUUUUUUUUUURE!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sitter ute på landet någonstans i Sverige och undrar så hur Cure på Hovet var. Sökte på google och hittade dig här. Var du där alltså? Var det bra?Vilka låtar körde dom? Jag vill veta allt. Har för långt dit. Annars kan du tro att jag skulle vara där och hoppa längst fram. Körde dom underbara Charlotte sometimes, Just like heaven? Såååå nyfiken....

2008-02-09 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0